Transmisje online | RobimyLive.plTransmisje online | RobimyLive.pl
  • Home
  • Oferta
    • Streamingi online
    • Webinary
    • Eventy hybrydowe
    • HEXO Group – Dom produkcyjny
  • Portfolio
  • O nas
  • Blog
  • FAQ
  • Kontakt
  • 22/03/2022

Jak zaangażować odbiorcę transmisji za pomocą wszystkich możliwych zmysłów? – #LiveBezNudy

Czas czytania: 2 min

Spis treści:

  • Budowanie świata produktu
  • Jak zaprezentować i sprzedać mój produkt od najlepszej strony? 
  • Odbiorca mojego produktu, a zmysły – co ma jedno do drugiego?
  • Podsumowując…
NOWE
Live streaming w marketingu i sprzedaży: 5 zastosowań
Interakcja z widzami podczas transmisji – dlaczego jest aż tak ważna?
Platformy do prowadzenia transmisji na żywo – #YT #Facebook #Zoom #Vimeo
Jak zaangażować odbiorcę transmisji za pomocą wszystkich możliwych zmysłów? – #LiveBezNudy

Transmisja na żywo składa się z różnych elementów. Obraz, światło, udźwiękowienie, scenografia, produkt oraz osoby występujące. Często łatwo jest uznać jedno za ważniejsze od drugiego, szczególnie gdy budżet bądź presja czasu zachęcają, by z czegoś zrezygnować. Jednak czy warto?

Dzięki temu wpisowi dowiesz się między innymi, jak te wszystkie elementy składają się na budowanie świata produktu, który próbujemy sprzedać odbiorcy i dlaczego warto je wszystkie zawrzeć już na etapie pre-produkcji Twojej transmisji. 

Budowanie świata produktu

Niezależnie od tego, czego dotyczy Twoja transmisja, czy jest to premiera nowego modelu samochodu, urządzenia, szkolenie online bądź event firmowy - każda ma jeden cel. Jest to prezentacja i sprzedaż produktu w najlepszej możliwej jakości. No dobrze, ale jak to osiągnąć? 

Jak zaprezentować i sprzedać mój produkt od najlepszej strony? 

Naszym zadaniem jest sprawić, by to właśnie Twój produkt stał się rozwiązaniem i przyszedł klientowi do głowy, gdy będzie w potrzebie. By Twoja transmisja pozostała w głowie klienta na dłużej - ogromną rolę odgrywa to, co i w jaki sposób to zobaczy oraz jak bardzo pobudzimy jego zmysły za pomocą bodźców, by pozostał myślami przy Twoim produkcie.

... ogromną rolę odgrywa to, co i w jaki sposób to zobaczy oraz jak bardzo pobudzimy jego zmysły za pomocą bodźców, by pozostał myślami przy Twoim produkcie ...

Odbiorca mojego produktu, a zmysły - co ma jedno do drugiego?

Pobudzając wszystkie możliwe zmysły, poprzez angażowanie nie tylko sprzedawanej informacji, ale również dostarczanie pięknego i dobrze uchwyconego obrazu, a także odpowiednio oświetlonego kadru, działamy na nasze oczy… a to przecież właśnie oczami kupujemy! Dobrej jakości dźwięk, który pobudza nasz słuch oraz scenografia, która wprowadza nas w środowisko, w którym sami moglibyśmy się znaleźć. Wszystkie te elementy przekładają się na końcowe doświadczenie naszego odbiorcy. Dlatego też staramy się angażować wszystkie możliwe zmysły, reklamując Twój produkt. Daje to niepowtarzalne doświadczenie emocji, które pozostają z widzem na dłużej - autentyczność oraz lepsze zaangażowanie i utrzymanie audiencji.

Wbijaj do nas!

Podsumowując...

mamy nadzieję, że ten wpis okaże się dla Ciebie przydatny. Jeżeli masz pytania lub chciałbyś dowiedzieć się czegoś o innym temacie, śmiało napisz komentarz lub wyślij do nas wiadomość na hello@robimylive.pl 🙂 

Zapraszamy Cię także na nasz profil na Instagramie, gdzie znajdziesz skróty wpisów na bloga, backstage realizacji oraz poznasz nas od nieco mniej formalnej strony!

4 komentarzy

Pingback: Co należy sprawdzić przed transmisją? – #Internet #BezFakapu - Transmisje online | RobimyLive.pl
Pingback: Pięć prostych trików, żeby Twoja transmisja była jeszcze lepsza - Transmisje online | RobimyLive.pl
Pingback: Interakcja z widzami podczas transmisji - czy aż tak ważna?
Pingback: Triki: 5 porad poprawiających jakość transmisji online

Komentarze są zamknięte.

Live streaming w marketingu i sprzedaży: 5 zastosowań

Czytaj dalej »
Kamera podczas realizacji transmisji online z premiery wózka dziecięcego. Firma RobimyLive.pl

Interakcja z widzami podczas transmisji – dlaczego jest aż tak ważna?

Czytaj dalej »
Facebook-square Instagram Vimeo Youtube
PrevPoprzedni
NastęnyNext

Platformy do prowadzenia transmisji na żywo – #YT #Facebook #Zoom #Vimeo

Streaming, czyli strumieniowe przesyłanie danych od nadawcy do odbiorcy poprzez platformy typu YouTube, Facebook, Vimeo lub Zoom, jest obecnie standardowym i niezwykle komfortowym zabiegiem transmitowania treści audio i wideo we współczesnym Internecie. Transmitowanie różnorakich treści umożliwiają platformy takie jak: YouTube, Facebook, Zoom oraz Vimeo. Jednak to tylko kilka z nich, gdyż wszystkich platform, które umożliwiają streamowanie, jest naprawdę wiele. Jak wybrać odpowiednią?

Czytaj dalej

Czytaj dalej »
21 kwietnia, 2022 Brak komentarzy

Internet podczas transmisji: co należy sprawdzić przed transmisją? #BezFakapu

Nawet najciekawsza transmisja na żywo nie będzie udana, jeśli jej jakość będzie niska. Zacinający się obraz i dźwięk mogą bardzo negatywnie wpłynąć na postrzeganie transmisji przez odbiorców. Dlatego bardzo ważne jest szybkie i stabilne połączenie z Internetem. Dzięki temu wpisowi dowiesz się między innymi, czy Twoje połączenie internetowe pozwala na bezproblemowe transmitowanie w odpowiednio wysokiej jakości oraz co dokładnie wpływa na jakość live’a.

Czytaj dalej

Czytaj dalej »
3 marca, 2022 Brak komentarzy

Triki podczas transmisji: 5 porad zwiększających jakość transmisji

Transmisja na żywo może pomóc zwiększyć grono obserwujących osób oraz zdobyć większe zainteresowanie marką przez obecnych widzów. Czasem niewiele potrzeba, by zwiększyć jakość i efektywność realizacji live. Poznajcie triki, które w łatwy i szybki sposób pomogą wznieść transmisję online na jeszcze wyższy poziom.

Czytaj dalej

Czytaj dalej »
24 lutego, 2022 Brak komentarzy