Transmisje online | RobimyLive.plTransmisje online | RobimyLive.pl
  • Home
  • Oferta
    • Streamingi online
    • Webinary
    • Eventy hybrydowe
    • HEXO Group – Dom produkcyjny
  • Portfolio
  • O nas
  • Blog
  • FAQ
  • Kontakt
  • 22/06/2022

Live streaming w marketingu i sprzedaży: 5 zastosowań

Czas czytania: 5 min

Spis treści:

  • Live streaming w marketingu i biznesie – dlaczego jest to najlepszy sposób komunikacji z odbiorcami?
  • Jak można zastosować transmisję w marketingu?
  • Live streaming i jego rosnąca popularność
  • Transmisja online jako narzędzie marketingowe
  • 5 powodów, dlaczego transmisje się opłacają…
    • Zorganizuj swój live streaming z nami!
NOWE
Live streaming w marketingu i sprzedaży: 5 zastosowań
Interakcja z widzami podczas transmisji – dlaczego jest aż tak ważna?
Platformy do prowadzenia transmisji na żywo – #YT #Facebook #Zoom #Vimeo
Jak zaangażować odbiorcę transmisji za pomocą wszystkich możliwych zmysłów? – #LiveBezNudy

Live streaming w marketingu i biznesie – dlaczego jest to najlepszy sposób komunikacji z odbiorcami?

Z tego wpisu dowiesz się przede wszystkim, dlaczego transmisje na żywo cieszą się tak ogromną popularnością oraz jak wykorzystać je w swojej firmie.  

Z pewnością zdarzyło Ci się obejrzeć live z wydarzenia sportowego, na przykład – meczu piłki nożnej, igrzysk olimpijskich, czy też ostatnio popularnego tenisa, w rezultacie zwycięstw Igi Świątek. Jednak czy wiesz, że live streaming to także jeden z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych dostępnych dzisiaj na rynku? W dzisiejszych czasach, gdzie ludzie spędzają coraz więcej czasu online, transmisje na żywo są niezwykle efektywnym sposobem na dotarcie do swoich klientów i zwiększenie ich zaangażowania.

Jak można zastosować transmisję w marketingu?

Jeśli jesteś właścicielem lub menedżerem firmy, z pewnością zdajesz sobie sprawę, że obecnie niezwykle ważne jest, aby być na bieżąco i wykorzystywać wszystkie narzędzia, które pozwolą Ci wyjść naprzeciw oczekiwaniom Twoich klientów. Właśnie dlatego warto zastanowić się nad wykorzystaniem transmisji online w swojej firmie.

Live streaming i jego rosnąca popularność

Po wystąpieniu pandemii koronawirusa w 2019 roku, a przede wszystkim ze względu na wprowadzone obostrzenia, wiele wydarzeń przeniosło się do sieci. Dzięki czemu, kolejne narzędzie marketingowe zyskało na popularności.

Aby zilustrować na jaką skalę wzrosła popularność transmisji w ostatnich latach, przedstawiamy dane z portalu streamerzy.pl. Bezsprzecznie z roku na rok, zainteresowanie transmisjami jest coraz większe. 

W 2021 r. Polacy spędzili na streamach łącznie 311 mln godzin. To o ponad 46 procent więcej czasu niż w 2020 r. (...)

Źródło: streamerzy.pl

Transmisja online jako narzędzie marketingowe

Live streaming to narzędzie, które pozwala na przesyłanie obrazu i dźwięku w czasie rzeczywistym. To dzięki niemu możesz dotrzeć do swoich klientów i udostępniać im treści oraz wydarzenia, które są dla nich ważne i interesujące. Czy to będzie prezentacja produktu, webinar czy inne wydarzenie, live streaming pozwala Ci na dotarcie do jak największej liczby osób w krótkim czasie.

Możesz w ten sposób zrealizować premierę produktu, zorganizować konferencję, czy nawet transmitować eventy firmowe. Dzięki temu, klienci będą mieć real-time dostęp do tego, co dzieje się w Twojej firmie i będą mogli śledzić wydarzenia bez wychodzenia z domu.

Transmisje na żywo to także świetne narzędzie do budowania lojalności i zaufania wśród klientów. Udostępniając im unikalne i interesujące treści, możesz zyskać ich uwagę i zainteresowanie. To z kolei może przełożyć się na wzrost sprzedaży i lojalności wobec Twojej marki.

5 powodów, dlaczego transmisje się opłacają...

Podsumowując, oto 5 ważnych zastosowań transmisji na żywo jako narzędzia marketingowego  i sprzedażowego:

  1. Zwiększenie zaangażowania i lojalności klientów. Transmisja na żywo pozwala na budowanie relacji z klientami i zwiększenie ich zaangażowania. Dzięki temu można zbudować lojalność klientów i utrzymać ich zainteresowanie twoją ofertą.

  2. Dotarcie do szerokiej publiczności. Live pozwala na dotarcie do szerokiej publiczności, niezależnie od tego, gdzie się znajdują odbiorcy. W konsekwencji można zwiększyć swoją widoczność i dotrzeć do nowych potencjalnych klientów.

  3. Demonstracja produktów i usług. Transmisje to doskonałe narzędzie do edukowania klientów i budowania wiedzy na temat produktów i usług, dzięki pokazaniu ich w działaniu i umożliwieniu zadania pytań na żywo (sesje Q&A). W rezultacie można pomóc klientom w lepszym zrozumieniu twojej oferty i zwiększyć ich zainteresowanie nią. 

  4. Wzmocnienie wizerunku marki. To narzędzie jest pomocne w budowaniu silnego i pozytywnego wizerunku marki. Dzięki temu można zwiększyć swoją rozpoznawalność i zbudować zaufanie klientów do twojej firmy.

  5. Zwiększenie sprzedaży poprzez pozyskiwanie leadów. Podczas transmisji na żywo można zbierać informacje kontaktowe od potencjalnych klientów, co umożliwia dalszą komunikację. 

Wbijaj do nas!

Zorganizuj swój live streaming z nami!

Zapewniamy kompleksową obsługę wszelkich transmisji online oraz wydarzeń hybrydowych. Jeżeli masz pytania lub chciałbyś dowiedzieć się czegoś o innym temacie, śmiało napisz komentarz lub wyślij do nas wiadomość na hello@robimylive.pl!

Zapraszamy Cię także na nasz profil na Instagramie, gdzie znajdziesz skróty wpisów na bloga, backstage realizacji oraz poznasz nas od nieco mniej formalnej strony!

4 komentarzy

Pingback: Platformy do prowadzenia transmisji na żywo - YT, IG, FB
Pingback: Transmisja na żywo: jak zwiększyć zaangażowanie widzów?
Pingback: Internet podczas transmisji - co należy sprawdzić? Porady.
Pingback: Triki: 5 porad poprawiających jakość transmisji online

Komentarze są zamknięte.

Kamera podczas realizacji transmisji online z premiery wózka dziecięcego. Firma RobimyLive.pl

Interakcja z widzami podczas transmisji – dlaczego jest aż tak ważna?

Czytaj dalej »

Platformy do prowadzenia transmisji na żywo – #YT #Facebook #Zoom #Vimeo

Czytaj dalej »
Facebook-square Instagram Vimeo Youtube
PrevPoprzedni

Jak zaangażować odbiorcę transmisji za pomocą wszystkich możliwych zmysłów? – #LiveBezNudy

Każda udana transmisja na żywo składa się z różnych elementów. Obraz, światło, udźwiękowienie, scenografia, produkt oraz osoby występujące. Często łatwo jest uznać jedno za ważniejsze od drugiego, szczególnie gdy budżet bądź presja czasu zachęcają, by z czegoś zrezygnować. Jednak czy warto? Dzięki temu wpisowi dowiesz się między innymi, jak te wszystkie elementy składają się na budowanie świata produktu, który próbujemy sprzedać odbiorcy i dlaczego warto je wszystkie zawrzeć już na etapie pre-produkcji Twojej transmisji.

Czytaj dalej

Czytaj dalej »
22 marca, 2022 4 komentarze

Internet podczas transmisji: co należy sprawdzić przed transmisją? #BezFakapu

Nawet najciekawsza transmisja na żywo nie będzie udana, jeśli jej jakość będzie niska. Zacinający się obraz i dźwięk mogą bardzo negatywnie wpłynąć na postrzeganie transmisji przez odbiorców. Dlatego bardzo ważne jest szybkie i stabilne połączenie z Internetem. Dzięki temu wpisowi dowiesz się między innymi, czy Twoje połączenie internetowe pozwala na bezproblemowe transmitowanie w odpowiednio wysokiej jakości oraz co dokładnie wpływa na jakość live’a.

Czytaj dalej

Czytaj dalej »
3 marca, 2022 Brak komentarzy

Triki podczas transmisji: 5 porad zwiększających jakość transmisji

Transmisja na żywo może pomóc zwiększyć grono obserwujących osób oraz zdobyć większe zainteresowanie marką przez obecnych widzów. Czasem niewiele potrzeba, by zwiększyć jakość i efektywność realizacji live. Poznajcie triki, które w łatwy i szybki sposób pomogą wznieść transmisję online na jeszcze wyższy poziom.

Czytaj dalej

Czytaj dalej »
24 lutego, 2022 Brak komentarzy