Spis treści:
Transmisja na żywo składa się z różnych elementów. Obraz, światło, udźwiękowienie, scenografia, produkt oraz osoby występujące. Często łatwo jest uznać jedno za ważniejsze od drugiego, szczególnie gdy budżet bądź presja czasu zachęcają, by z czegoś zrezygnować. Jednak czy warto?
Dzięki temu wpisowi dowiesz się między innymi, jak te wszystkie elementy składają się na budowanie świata produktu, który próbujemy sprzedać odbiorcy i dlaczego warto je wszystkie zawrzeć już na etapie pre-produkcji Twojej transmisji.
Budowanie świata produktu
Niezależnie od tego, czego dotyczy Twoja transmisja, czy jest to premiera nowego modelu samochodu, urządzenia, szkolenie online bądź event firmowy - każda ma jeden cel. Jest to prezentacja i sprzedaż produktu w najlepszej możliwej jakości. No dobrze, ale jak to osiągnąć?
Jak zaprezentować i sprzedać mój produkt od najlepszej strony?
Naszym zadaniem jest sprawić, by to właśnie Twój produkt stał się rozwiązaniem i przyszedł klientowi do głowy, gdy będzie w potrzebie. By Twoja transmisja pozostała w głowie klienta na dłużej - ogromną rolę odgrywa to, co i w jaki sposób to zobaczy oraz jak bardzo pobudzimy jego zmysły za pomocą bodźców, by pozostał myślami przy Twoim produkcie.
... ogromną rolę odgrywa to, co i w jaki sposób to zobaczy oraz jak bardzo pobudzimy jego zmysły za pomocą bodźców, by pozostał myślami przy Twoim produkcie ...
Odbiorca mojego produktu, a zmysły - co ma jedno do drugiego?
Pobudzając wszystkie możliwe zmysły, poprzez angażowanie nie tylko sprzedawanej informacji, ale również dostarczanie pięknego i dobrze uchwyconego obrazu, a także odpowiednio oświetlonego kadru, działamy na nasze oczy… a to przecież właśnie oczami kupujemy! Dobrej jakości dźwięk, który pobudza nasz słuch oraz scenografia, która wprowadza nas w środowisko, w którym sami moglibyśmy się znaleźć. Wszystkie te elementy przekładają się na końcowe doświadczenie naszego odbiorcy. Dlatego też staramy się angażować wszystkie możliwe zmysły, reklamując Twój produkt. Daje to niepowtarzalne doświadczenie emocji, które pozostają z widzem na dłużej - autentyczność oraz lepsze zaangażowanie i utrzymanie audiencji.
Podsumowując...
mamy nadzieję, że ten wpis okaże się dla Ciebie przydatny. Jeżeli masz pytania lub chciałbyś dowiedzieć się czegoś o innym temacie, śmiało napisz komentarz lub wyślij do nas wiadomość na hello@robimylive.pl 🙂
Zapraszamy Cię także na nasz profil na Instagramie, gdzie znajdziesz skróty wpisów na bloga, backstage realizacji oraz poznasz nas od nieco mniej formalnej strony!
4 komentarzy